Telia – ett respektlöst företag

Till alla er som undrar hur jag orkar ägna energi åt kriget mot Telia istället för att nonchalera dem:
Simpelt:
1) Hur kan jag nonchalera någon som trakasserar mig var eller varannan dag?
2) Är det inte värt att diskutera vad som är rätt och fel? Det enda jag begär är att få ha en telefonlinje och betala för den (vilket jag alltid gjort) och därefter få vara ifred. Är det alltså för mycket begärt? Att Telenor och andra operatörer möjligen uppför sig likadant gör inte mig lyckligare. De här företagen ska smärtsamt lära sig att behandla sina kunder ok. Jag har redan lyckats förorsaka Telia några hundra tusen i förlust och mer lär det bli om de inte skärper sig.

Det här handlar om något så enkelt som respekt – en fråga värd att diskutera.

Jag visar Telia respekt genom att fullfölja vårt avtal.

Telia visar mig ingen respekt. De kräver pengar och tar sig rätten att bryta sig in i mitt privatliv, ringa mig på okristliga tider och trakassera mig.

Tänker jag acceptera det?

Nej.

Fortsätter kriget tills de har förlorat en miljon?

Ja.

Ett svar på ”Telia – ett respektlöst företag

Kommentarer är stängda.